sâmbătă, 17 martie 2012

Mărţişoare... ,dintr-o floare! (partea I)

     Ei, se apropia vertiginos 1 martie şi cu vreo trei zile înainte, cunoscând oferta ''trista şi uitată de vreme'' de pe piaţa autohtonă mi-a venit ideea de a confecţiona o serie de mărţişoare unicat pentru a le oferi persoanelor de sex feminin din jurul meu. Aşa a  început o ''disperare'', o luptă cu timpul, eu trebuind în tot acest răstimp să îmi văd şi de cele cotidiene iar printre picături am confecţionat in jur de 37 de mărţişoare pe care, cu mare drag le-am oferit de 1 martie. Bucuria mea a fost cu atât mai mare cu cât au fost foarte bine primite, cu mare încântare, ce mai, una peste alta a fost o zi frumoasă, plină de bucurie de ambele părţi. Frumos ar fi să las vorba deoparte şi să ataşez nişte fotografii care sper, vă vor bucura la fel de mult ca şi pe actualele posesoare ale acestor mărţişoare. Ia uitaţi ce a ieşit:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

please leave your comment here...